Geri Dönüş


Sonunda bitti tadilat.Hala eksikler,aksaklıklar var ama onları da önümüzdeki günlerde toparlarım sanırım.=)Gelelim değişikliğin sebebine.

Eski blog adresim seydabora.blogspot.com'du.Blogspot yazısından kurtulmak için seydabora.com almak gerekliydi.Benim üşengeçliğimden midir nedir bilmiyorum bir türlü almaya yeltenemedim ve olay o ki benden önce birisi erken davrandı...

İnsanın çevresinde güvenebileceği,anlaşabileceği,kendini anlatabileceği insanların olması çok güzeldir ve önemlidir.Onlarla hayata daha da bağlanırsınız,mutlu olursunuz,duygularınızı paylaşırsınız.Ve Umut benim için böyle biri... 

Şimdi konuyla ne alakası var diyebilirsiniz.Çok alakası var.:DBenden önce davranan Umut seydabora.com adresini benim için almış.Müthiş bir süpriz oldu benim için.Bu haberi duyduğum an ağzım ve kulaklarım arasındaki mesafe sıfırlandı desem yalan olmaz.=)Ne kadar teşekkür etsem az kalır.Bu yüzden geçen yazıda da dediğim gibi yeni blogun hayata geçmesi Umut'un sayesinde olmuştur ve bu yazı onun içindir.

Blog teması da bu yüzden değişti.Yeni adrese layık bir tema olmuştur umarım.Çok aradım, güzel bir şablon bulamadım.Pek de içime sinmeyen birkaç şablonla çalışmaya başladım.Bazı sorunlu kodları düzeltemedim.:D Mecburen değiştirmem gerekti.Sonra Pc Net dergisinin 2006 yılı sayısının verdiği bir ek kitapta web site şablonları diye bir yazı gördüm.Hemen araştırdım tabi.=)Çok içime sinmese de bir şablon üzerinde uğraşmaya başladım.Değiştirmelerle son olarak bu hale geldi.Hala değişmesi gereken şeyler var.Zamanla onlar da düzene girer umarım.

Yazıyı bitirirken,Umut'a tekrar tekrar teşekkür ediyorum...Yeni görünümde yeni yazılarla buluşmak üzere.:)

Not:Yazıdaki resim de Umut için.(Simpson hayranı olduğu için)
Not2:Resmi bulmamı sağlayan Serkan'a da teşekkürler.:)

Yorumlar

  1. Eğer uyarsa benim eski blogspot temasını sana vereyim. Adresi pesimistosbaa.blogspot.com

    Sitenin açılışında bir yazı çıkacak 5dk beklersen o yazı geçiyor. Şablondaki güzel bir özellik benim çok işime yarıyordu.

    Bak beğenirsen siteme yorum eyle, sana kodları yollayayım..

    YanıtlaSil
  2. Valla ne yalan söyleyeyim, dizayni degistirecegin günü iple cekiyorum :). kac gündür bir türlü alisamadim gitti.... :)

    YanıtlaSil
  3. :D Ben de alışamadım maalesef ki.Bir türlü içime sinen bir şeyler bulamadım.Sıfırdan bir şeyler yapmak için çalışıyorum.Denemeler pek iyi gitmiyor ama kendime göre bir şeyler çıkar umarım yakında:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter