Aşk Simülasyonu(!)



"Sanal Sevgiliyle Gerçek Tatil" başlığında okuduğum bir yazıydı.Bu da nesi dedim ve araştırdım.=)Yine Japonlardan çıkma garip bir oyun ile karşı karşıyayız.Chip Online'da verilen habere göre oyun şöyleymiş:

Love Plus isimli Nintendo DS oyunu bir aşk simülasyonu. Oyuncuların diyaloglar ile sanal kız arkadaşları ile ilişki yaşadıkları oyun, Japonya'da çok popüler olmuş.

Oyuna 3 kızdan birisini seçerek başlanıyormuş.Oyun 2 kısımdan oluşuyormuş.İlk kısımda seçilen kız ile ilişki güçlendiriliyormuş.Kız sizden etkilenip aşık olursa da oyunun 2. kısmı başlıyormuş.Oyunda bir son yokmuş.(Hiç şaşırmadım):D

Doğum günleri ,özel günler vs. takvime işleniyormuş.Zaman geldiğinde de kutlamalar yapılıyormuş.

Oyun baştan sona seslendirmeliymiş.Siz onunla o da sizinle konuşabilecekmiş.

Sizi tanıdıkça kişiliği,kıyafetleri,hareketleri ve tarzında değişmeler olacakmış.

Bana göre en ilginç olay da oyunda onu göremiyorsanız,email ya da telefon yoluyla ulaşıyormuşsunuz.Cevap veremediği zamanlar da olacakmış.=)
İzlemek isteyenler için tanıtım videosu da burada.


Oyun böyleymiş.=)İlginç geldi bana.Neler yapıyor bu insanlar demekten kendimi alamıyorum.:D 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter