Gidiyorum


Evet gidiyorum ama bir süreliğine.Belki 1 hafta, belki de birazcık daha fazla.Yıllardır yaşadığım,doğup büyüdüğüm Akhisar'a tatile gidiyorum.Geçen sene söyleseler gülerdim buna.:D Akhisar'a tatile gitmek.Pek tatil havasında olacağını sanmasam da değişiklik güzel olacak diye düşünüyorum.Akraba,eş,dost ziyaretleri...Bakalım beni uzun süredir görmeyenler neler diyecekler.Değişmiş miyim ya da ne bileyim bu tarz şeyler işte.=)

Bu demek oluyor ki bir süre internette olamayacağım.Otomatik olarak yayımlanacak birkaç yazı koydum, yokluğumu hissedilmesin diye.(:Ancak yorumlara cevap veremeyeceğim.Geldikten sonra uzun uzun cevaplarım hespini.:DŞimdilik benden bu kadar.

Yeni maceralarla,yeni yazılarla dönerim umarım.Hoşçakalın,mutlu kalın.:D

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter