Koltuğunuza Göz Dikenlere Tuzaklar:D


Yerinizi kapmalarından mı korkuyorsunuz?Artık korkmayın,Koltuk Koruyucu sizin derdinize deva olmaya geldi.Taburenize,sandalyenize,koltuğunuza ya da nereye oturacaksanız,bırakın oracığa " Koltuk Koruyucu"  yu ve korkuları unutun.Kimsecikler yerinize yan gözle bile bakamaz artık.Şaka bir yana gerçekten çok güzel düşünmüşler bunları.Benim de başıma çok geldi yer kapma olayı.İşe yarar gibi duruyor.Çok gerçekçiler bence.:D 

İşte koruyucular.=)


Kaynak:Seat Savers

Yorumlar

  1. Haydaaaa, dün yazdım ben bu yazıyı, bugün gece yayımlanmaya zamanlamıştım aynısını. :D

    YanıtlaSil
  2. :D Tesadüfe bak.Ne denir ki bu olaya,şaşırdım valla.:D
    Yazık olmasın yazıya sen de yayımla.Çifter çifter olsun.=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter