Haydi Bateri Çalalım


Evet evet evet.Bateri çalalım.:) Bu hayalle yaşıyorum ben yıllardır.Bir baterim olsa,stres atmak istediğimde çalıp rahatlasam.Tabi kendisi büyük,odalara sığmayan,pahalı ve çalındığında komşuların size küfür etmesine sebep olan bir müzik aleti olduğu için benim almam imkansız duruyor.


Lise yıllarında az biraz uğraşmışlığım var kendisiyle.Şahane bir enstrüman bence.Ayaklarınız de elleriniz de çalışıyor çalarken.Çaldığınız ritmlerle de kendinizi kaybediyorsunuz zaten.Ben bunca çılgınlığa rağmen ney'i seçip dinginliğe ulaşmama da şaşırıyorum bazen.=)
Her neyse esas olaya geleyim.Şuracıktaki sitede online olarak bateri çalabiliyorsunuz.Alışması biraz zor oluyor.Çalmak istediğiniz müzik türüne göre,baterinizi seçtikten sonra klavye kısa yollarını da ayarlarsanız çalmaya hazırsınız.
Haydi biraz stres atalım.Gerçeği gibi olmasa da...:D

Yorumlar

  1. ilerde hayal ettiğim evi yaparken bu odayı da eklemeyi düşünüyordum komşuları rahatsız etmemek içiin ya evi uzak mekana yaptırmak her şeyden uzağa ama bu uzak ihtimal en iyisi mi odaya ses yalıtıcı .... gerçekten zevkli bir şey teşekkürler...
    aaa bu arada geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de hayalim bu.Evin bir odasını ses yalıtımlı müzik odası yapmak:D Şimdilik bunlarla idare ediyoruz.
    Çok sağolasın.Az sonra okula geliyorum.:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter