Konuşamıyorum ama Yazıyorum

Şu yazıda anlattığım bir diş maceram vardı.Yıllar sonra ameliyat olmaya karar verince doktora gitmiştim,20 Eylül için ameliyat tarihi vermişti ve o gün geldi çattı.
Sabahın köründe ailecek düştük yollara.Solumdan mı kalktım nedendir bilmiyorum tersliklerle güne başladık.İlk eshotu kıl payı ile kaçırdık.Neyseki fazla beklemeden ikinci eshot geldi ve yola koyulduk.O da nesi?Ters giden bir şeyler vardı ki otobüs gidemiyordu.Meğerse şoför abi yanlış yola girmiş.:D Geri geri de süremiyor,yol dar.Yolcuların da yardımıyla doğru yola çıktıktan sonra yolculuğa devam ettik.Biraz zor da olsa hastaneye varabildik.
Ameliyat değildi canımı sıkan,onun öncesindeki ıvır zıvır işler oyaladı biraz.Kaplamaların çıkması fenaydı mesela.:D Yıllardır kendi dişim gibi besleyip,baktığım kaplamalar çıkıyordu.Neyseki kırılmadan çıktılar.
Sonra ameliyata girdim.Yeşil ameliyat kıyafetlerimi giydim.Bonemi de taktıktan sonra hazırdım.Alt çenemi de uyuşturduktan sonra doktor kesip biçmeye başladı.12 dikişin ardından ameliyat bitti.:D
 Bitti bitmesine ama maksimum 1 buçuk saatte durması gereken kanama yaklaşık 6 saatte durunca biraz uğraştırdı haliyle.Eve gelip ilaçları içtikten sonra uyuyup kalmışım.:D Dikişler ağzımı açmama engel olduğundan yemek yeme ve konuşmada problemlerim var şu an.Kısa zamanda geçer umarım.Konuşmadan durmak benim için oldukça zor.:D Yemek işini de fotoğraflardan da görüleceği gibi pipetlerle hallediyorum.:)
Bu halde derslere de gidemiyorum.Malum okullar açıldı.1 hafta uzattım tatili böylece.:D Kısa zamanda normale dönerim inşallah.

Not:Ameliyatlı görüntümün de bir fotoğrafını burada paylaşmak isterdim ama fotoğrafı gören 5 kişiden 4'ü fenalaştığı için buna yeltenmiyorum.:D 

Herkese sağlıklı ve mutlu günler...

Yorumlar

  1. Acil şifalar. :D

    YanıtlaSil
  2. Şeydacım büyük geçmiş olsun.Zor valla kolay değil yaşadığın.Mesela ben ilk diş çekimimden önce hiç korkmadan güle oynaya giderdim dişçiye ve bir anlam veremezdim insanların dişçilerden neden korktuğuna.Artık ben de o sınıfa giriyorum çünkü çor zor bir diş çekimim oldu.Ağlaya zırlaya bağıra çağıra hatta dişçi koltuğundan ağzımda o garip vidalı zımbırtılarla kaçtıktan-ve tabi yakalandıktan-sonra ben de o korkak sınıfa dahilim.O yüzden bu büyük cesaretinden ötürü seni tebrik ediyor acil şifalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler.Dikişler de alındıktan sonra rahatlarım artık.İlaçlar iyi ki var.Ağrı falan hissetmiyorum.

    Cesaretimi ancak yıllar sonra toplayabildim.:D Ama diş çok önemli,kimse ihmal etmemeli benim gibi.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter