İçim Bu Olayı Deşifre Etmeye Razı Olmuyor ama Kendimi Tutamıyorum

" Kapının koluna,koltuğun üstüne,masanın kenarına,televizyonun yanına..." liste uzuyor gidiyor.Facebook'ta bir sürü kişi bunları yazmış.Birbirleriyle alakası olmayan kişiler yazıyor bir de.Alakaları olsa aralarındaki bir şifredir diye düşünürdüm.Aşağıdaki mesaj işin aslını anlatıyor.Dün yapılan merak uyandırma işlemi her ne kadar saçma gelse de bu etkinliğe katılanlar eğlenmişlerdir diye umuyorum.(Zira merak uyandıran bir hareket oldu)
Olayın aslı şuymuş:Yaklaşık bir yıl önce, Facebook'ta binlerce kadın o anda ne renk sütyen giydiklerini durumlarında  yazacak şekilde bir oyun oynadı. Amaç Ekim Meme Kanseri Bilinçlendirme ayını tanıtmaktı.
Bu muazzam bir başarı elde etti ve bizim o renklerle ne anlattığımızı merak eden günlerce haber yapan günlerce erkekler vardı. Bu yılki oyun ve el çantası/cüzdan ile ilgili; eve girdiğimiz an çantamızı nereye koyduğumuz.
Örneğin "Ben kanepeye koyarım", "mutfak tezgahına", "konsola" olabilir. Sadece durumunuza çantanızı nereye koyduğunuzu yazın, başka bir açıklama veya ek yapmayın.Bu mektubu kesip kendi kız arkadaşlarınıza gönderin.
Bu olay haber olmuştu, biz kadınlar gerçekten ne kadar güçlü olduğumuzu görelim hem de eğlenelim!
UNUTMAYIN - BU MESAJI BİR CEVAP OLARAK ÇANTANIZI NEREYE KOYDUĞUNUZU YAZMAYIN!
PROFİLİNİZDE DURUMUNUZU BELİRTİR SATIRA YAZIN.
SONRA DA NELER OLACAK SEYREDELİM.
SADECE BİZLER ARASINDA SIR :))
BİLDİĞİNİZ HER KIZ ARKADAŞINIZA İLETİN !
"ben çantamı..." diye başlayan cümleler kurmayın. çanta kelimesini kullanmadan yazınız

Belli bir amaca dikkat etmek için varım ama genel olarak anlam veremedim bu olaya.Bu nedir arkadaş ya diye baktım sadece.(Yine söylüyorum,kanser için yapılana sözüm yok).Bu hareketi kimin başlattığını da ayrıca merak ediyorum.=)

Bu yazıyla da tüm merakları gidermiş oldum.=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter