Edirne Macerası -1-

Bugün sabah saat 6:30 sularında Edirne-Uzunköprü'deki macerama başladım.=) Uzunköprü ,Edirne'nin bir ilçesi.Abimin Edirne'ye atanmasından beri buraya gelmeyi bekliyordum.En son lise sonda uzun yolculuk yapmış olduğumdan biraz fazla heyecan vardı üzerimde.:D Heyecanın bir diğer sebebi de kar yağışıydı.Yolların buzlu olması nedeniyle gece boyunca gözümü kapatmadım.:D Gerçi kapatsam ne olacak ama kısaca uykusuz kaldım.:D Güzel de oldu diyebilirim,karlı yolları izledim,gece boyunca şoför abinin uyumamasını sağlayan Demet Akalın şarkılarını dinledim.(6 saat boyunca aynı şarkılar çaldı) Hatta bir ara şoför abi çekirdek çitlemeye başladı.Zor iş onunki de.Kolay gelsin diyeyim.=)
Eve gelip biraz dinlendikten sonra Uzunköprü'yü gezmeye başladık.Uzunköprü adını nereden almış derseniz,aşağıdaki fotoğrafları gösterebilirim.




 Burası Uzunköprü'nün başlangıcıymış.Tamı tamına 1270 metre.Uzunköprü'den Edirne'ye giden yol bu köprü ile sağlanıyor.Onu da yarın göreceğim.:D Köprü devamı yarına...derken bugünkü diğer maceramı anlatmam lazım.Şu yaşıma kadar doğru düzgün kar görmedim.Ne Akhisar'da ne de İzmir'de kar yağmadı.Kar vardı da ben mi görmedim.:D Bu görmemişliğin sonucu olarak evin terasında birikmiş,erimeye yüz tutmaya yakın olan karlardan kardan adam yaptım.Her ne kadar kardan çocuk olarak yaşamında devam etse de sonunda benim de bir kar maceram oldu böylece.Adını "Ucube" koydum en başta.Kollarıyla,duruşuyla yıkılacak olan RTE'nin ucube dediği heykelleri andırdığı için bu ismi koydum.Sonradan kardan çocuk olduğu aklıma geldi ve "Öyle Bir Geçer Zaman ki" dizisindeki "Osman" aklıma geldi.Böylece kardan çocuğumun ismi "Ucube Osman" olarak kaldı.:D İşte fotoğrafı.=)
 Bu da gerçek boyutu.=)
Yarın yeni maceralarda buluşmak üzere.İyi tatiller...

Yorumlar

  1. Adsız27.1.11

    Kardan adamın gerçek boyutu çok küçükmüş harbiden :D

    YanıtlaSil
  2. Minyatürk misali:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter