Boyoz Nasıl Yapılır?

Gecenin köründe canım boyoz istedi. Bu saatte olacak iş mi bu dedim ve çaresizce Google'a sordum tarifini.:D O da nesi! Evde kolay kolay yapılamazmış boyoz. En azından bende boyozu yapacak kadar yetenek yok. 
Bir tane amcanın boyoz yaparken videosunu çekmişler, ağzım açık kaldı. Hamuru çarşaf gibi açtı. Hiç abartmıyorum bildiğin çarşaf oldu hamur. Mermere de güzelce yaydı hamuru. Açarken de ne oklava ne de başka bir şey kullandı. O hamur benim elimde olsa sonu fena olurdu. Duvarlara falan yapışırdı mazallah. :D İşte video.




Yorumlar

  1. Adsız19.5.12

    anam ne dedi ne dedi? un isimlerini anlayan varsa yazılı olarak rica edebilir miyim? un kalitesi cidden farkediliyor o çarşafa dönüşümde, evde çok denemişliğim var ordan biliyorum, bahsettiği un ismini öğrenebilsem de denesem.. ah boyoz ah izmir!! :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız1.7.12

    Hekimoglu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter