Bu top bende vardı! Evet vardı ve sıkması çok zevkliydi. Taa ki sıkıp patlatıncaya kadar. İlk sıkmalarda bir şey olmuyor ama zaman geçtikten sonra artık dayanamıyor! :D O zaman da içinden böyle iğrencimsi sıvımsı bir şey çıkıyor, daha çok stres oluyorsun.
Bu top bende vardı! Evet vardı ve sıkması çok zevkliydi. Taa ki sıkıp patlatıncaya kadar. İlk sıkmalarda bir şey olmuyor ama zaman geçtikten sonra artık dayanamıyor! :D O zaman da içinden böyle iğrencimsi sıvımsı bir şey çıkıyor, daha çok stres oluyorsun.
YanıtlaSilben ağrı dayım 1 milyoncularda dolu var .... bu gün 1 tl ye arkadaaşıma aldırdım
YanıtlaSil